Gastenboek, Marrie Boer.

Mijn naam is Anthal van den Berg,19 jaar en ik voetbal bij SV Heinenoord uitkomend in de 2e klasse D.

Ongeveer anderhalf jaar geleden kwam ik in contact met accupunctuur omdat Henny vd Gaag bij ons aanwezig was op trainingskamp in het Oostenrijkse Fieberbrunn. Ik had een blessure aan mijn buitenmeniscus wegens overbelasting.

Ik werd daar dagelijks behandeld met accupunctuur en kon zo toch het trainingskamp 100% meedoen!,ik kreeg toen in de gaten dat accupunctuur een prima geneesmiddel is tegen sportblessures.

Ook dit seizoen kreeg last van blessures mede nog door de groei. Net na de voorbereiding kreeg ik last van mijn onderrug en al snel schoot dit door naar mijn liezen en onderste buikspieren met een slepende liesblessure tot gevolg.

Vanaf die periode ben ik intensief behandeld met accupunctuur, en met succes want ik heb slechts 2 weken moeten missen van de competitie en ik was eind november weer 100% fit.

Om te zorgen dat dit zo blijft laat ik mij nog steeds regelmatig behandelen door Henny. Ook Is Henny vd Gaag 1x per maand aanwezig bij ons op de club wat denk ik een hele goede aanvulling is voor onze medische staf.

Tot slot wil ik zeggen dat ik accupunctuur 1 van de beste geneesmiddelen vind voor sportblessures en ik denk dat met name (prof)voetballers er veel profijt van kunnen hebben.

Groeten Anthal van den Berg